dinsdag 18 februari 2014

Ik begin er in te komen! - Dinsdag 18 februari

Goedemorgen! Alweer dag twee van mijn plogs en ik begin er in te komen!


Ik begin de dag met een lekker bakje koffie en een boterhammetje met hagelslag onder het genot van de nieuwe vlog van de Shaytards! Goed begin van de dag. 



Helaas is de zon weggebleven deze ochtend..


Hup naar school om druk aan het werk te gaan met ons grote afstudeerproject! Blijft een mooi gezicht, al die fietsen op een rij.



Na een paar uurtjes hard zwoegen nog even door het centrum van Groningen. Blijft me verbazen hoe deze winkel heet...  lijkt me niet helemaal zuiver.



Thuis tot de ontdekking te komen dat mijn kruidenplantjes het aardig goed doen! Zie hier mijn mooie Basilicum plantje. Is hij niet schattig?


Heerlijk bakje Mango Sinas thee van Simon Levelt! 


's Avonds maar even een lekkere lunch bereiden voor morgen. Ik ga voor de gezonde banaan-ei pannenkoekjes, die Sarah en Anna mij aanraden. Helemaal top!


Wat heb je nodig? 1 banaan, 2 eieren en een hoop kaneel. Bij voorkeur ook nog wat rozijntjes. Prak de banaan, hussel alles door elkaar, voeg een flinke hoeveelheid kaneel toe (naar smaak) en bak het in kleine pannenkoekjes in de pan.


Zie hier het eindresultaat. 
Nu maar gauw naar bed, want morgenvroeg weer een afspraak op school!

Welterusten en tot morgen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten