woensdag 18 februari 2015

Plantjes en bios - Dinsdag 17 februari


Goedemorgen! Ik heb mijn eerste potjes gemaakt van de AH actie. Paprika Veldsla, Cherrytomaat en Prei. Ben benieuwd of het iets wordt!


En het is weer tijd voor hardlopen! 5 km staat op de planning.


En 's middags zet ik wat kleding klaar omdat iemand langs komt om 14:00. Helaas kwam ze niet opdagen, dus moest ik alles weer opruimen. Ik snap niet dat mensen niet gewoon afspraken nakomen of het laten weten wanneer iets niet door gaat. Is toch een kwestie van fatsoen of niet?


Gelukkig ga ik 's avonds gezellig met mijn vrienden eten. We zijn met 9 man, dus die grote pan pasta is voldoende :P


En daarna gaan we naar de bios. The Imitation Game. Erg goeie film en al met al een super gezellige avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten