woensdag 11 februari 2015

Kapper en Kaneelbroodjes - Weekendplog 7 & 8 februari

Zaterdag 7 februari


Goedemorgen Minoes.


Vandaag is het tijd voor de 'kapper'. Mams knipt mijn haar. Mag ook wel weer na maanden. Gelukkig heeft ze er plezier in :P


En ik ook wel zo met twee staarten.


En ondertussen lees ik de nieuwste Flow. 


Zo daar is weer wat af gegaan.


En nu tijd voor koffie en Vloggloss.



En de rest van de zaterdag ging ik shoppen en 's avonds keek ik met Jelle naar de film Dumb and Dumber To.

Zondag 8 februari


Bij de kringloopwinkel kocht mams deze mooie plaat. Even opnieuw ingelijst en dan heb je zo een mooi stukje kunst aan de muur.


Voor de lunch maak ik met croissantdeeg mini kaneelbroodjes van Lekker en Simpel.


Oe, die zijn goed gelukt. En een heerlijke geur hangt er nu in huis.


Poekie moet weer even kneden.


En het is weer Boer Zoekt Vrouw tijd! Zo'n leuk programma! Stiekem wordt ik steeds meer fan van boer Jan.


En voordat ik ga slapen kijk ik nog een aflevering van de topserie Forever.
Welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten