woensdag 11 februari 2015

Lekker uit eten - Dinsdag 10 februari


Goedemorgen. Shaytards tijd!


En even kort een OOTD, oftewel Outfit Of The Day. T-shirt: Primark, Rokje: HEMA, Vest: New Look.


En toen was het weer tijd om naar het mooie Groningen te gaan. 


Ik doe mijn oefening van vandaag en ga daarna nog even een half uurtje hardlopen.


En om 4 uur is het tijd voor een 4-uurtje met Mara met een heerlijk stukje carrot cake. De eerste keer dat ik Carrot cake eet en ik denk dat ik deze zeker zelf eens ga proberen te maken.


En daarna lekker spontaan gezellig uit eten. We besloten naar Het Feest te gaan, waar je normaal gesproken pas na half 2 naar binnen stapt.


Mmm, Groentesoep voorgerechtje.


Oh ja dit ziet er goed uit. En geloof me het was heeerlijk! Het Feest is echt een feest!

We gingen daarna nog even gezellig nazitten en uitbuiken wat ook wel nodig was na zo'n maaltijd.

Goodnight!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten