donderdag 5 februari 2015

February Fitgirl - Dinsdag 3 februari


Goedemorgen Koffietijd


Haha en goedemorgen Dikkie


Het is weer tijd om naar Groningen te vertrekken.


Waar ik 's middags een afspraak had over het masterprogramma van de Universiteit.


En daarna was het tijd om, tussen het gamen door, lekker te gaan hardlopen.


En aangezien ik meedoe aan de February firgirl challenge moet ik ook daarvan even de oefeningen doen.


De plog moet ook weer even bijgewerkt worden.


En dan is het tijd om te koken. Weer een recept van Lekker & Simpel: Wraps uit de oven. Ik ben benieuwd.


Tadaa! Dat ziet er goed uit. Vond alleen de smaak een beetje flauw. Volgende keer iets meer kruiden.


En 's avonds heb ik niet zoveel zin om nog iets te gaan doen, dus is het weer tijd voor How I Met Your Mother.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten