woensdag 11 februari 2015

Goede daad - Maandag 9 februari


Goedemorgen! Minoes is even buiten geweest, maar zit nu alweer (in de regen) op de uitkijk omdat ze naar binnen wil.


En binnen begint het donderjagen met Dikkie.

Onderweg naar het boodschappen doen zagen we een schaap op de rug liggen. Nadat we uit de auto gestapt waren in de hoop dat hij daardoor wel weer weg zou springen en dat niet gebeurde, moest ik toch het land in. Er zat niet veel beweging in en hij was zelfs aan het piepen. Gelukkig was ik op tijd en kon ik hem overeind krijgen. 


Thuis lag Dikkie weer op zijn plek.


En vlak daarna had hij weer zijn gekke momentje.


's middags is het tijd om even De Sims 3 te spelen. Lang geleden, maar blijft leuk.


En zo voelde ik mij vandaag eigenlijk ook. Meh en meh en lui.

Welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten