woensdag 25 maart 2015

Vintage & Verpotten - Zaterdag 21 en Zondag 22 maart

Zaterdag 21 maart


Goedemorgen! Ik ontbijt met heerlijke blueberry ontbijtmuffins gemaakt met havermout. Naar een recept van Uit Pauline's Keuken.


Dikkie geniet ondertussen van het heerlijke zonnetje.



En begin van de middag ga ik samen met mams naar de Vintage Kilo Sale in Groningen. Wauw, wat een drukte! Dit had ik echt niet verwacht. Eerst geneigd om gewoon weer weg te gaan vanwege de drukte, maar uiteindelijk toch wat leuke dingen gescoord. 



Helaas moesten we daarvoor wel ruim een uur in de rij staan.


Daarna nog even bij de Sostrene Grene kijken, want dat vinden we beide zo'n leuke winkel. Ik kocht handige theezakjes voor losse thee.


En we rusten nog even bij de Hema met een kopje thee en een gebakje.


En via het kleine straatje bij het Scheepvaartmuseum lopen we richting te auto.


En eenmaal thuis geen tijd om rustig te zitten, want er moet nog gekookt worden. Gelukkig niet een hele moeilijke maaltijd.


Na deze vermoeiende dag heb ik wel een lekker bad verdiend. Heerlijk ontspannen.


En ondertussen ligt Dikkie lekker bij mams te slapen.


En 's avonds kijken Jelle en ik het volgende deel van de Star Wars films. Het wordt steeds leuker!

Zondag 22 maart


Goedemorgen Poekie


Oke, je mag wel even bij me liggen.


Na het ontbijt is het tijd om de plantjes te verpotten. En dat kan niet zonder puinzooi te maken.


Maar kijk wat een leuk resultaat.


In de middag gaan we op verjaardagsvisite waar ik geen foto's van heb gemaakt en omdat we wat laat thuis waren eten we een soepje en broodjes. 


Ik geniet daarna van echt een van de vele prachtige zonsondergangen die dit mooie landschap brengt.


Dit was overigens de buit van de Vintage kilo sale. Toch goed geslaagd!


Zondag = Boer Zoekt Vrouw tijd. De reunie aflevering dit keer. Benieuwd wie er nog bij elkaar zijn! Uiteindelijk verrast dat van alle boeren nou net de meest populaire niet zijn vrouw gevonden heeft. Ach, hij heeft nog zo'n 1800 andere brieven te gaan.


En daarna kijk ik naar de aller aller allerlaatste aflevering van Glee. Helaas is de serie afgelopen. Wel mooi geĆ«indigd. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten