maandag 9 maart 2015

Foto's maken & Rayman - 7&8 maart

Zaterdag 7 maart


Goedemiddag! Ik ging vanmiddag even shoppen met als doel op naar de opticien te gaan, maar die had het druk, dus daarom maar even naar de Action enzo. Even deze afmetingen onthouden van deze opbergbak.


Thuis kregen we de nieuwe folder van de Albert Heijn en ik moest dit even vastleggen. Sorry, AH, maar ik vind dit echt te slecht :P


Even een blik op de moestuintjes tot nu toe. Ze doen het goed en een aantal zijn al bijna toe aan het verpotten.


Kijk nou wat leuk!


Ondertussen hou ik even een fotoshoot met Dikkie.


Minoes heeft daar niet zo'n zin in.


Nou ik ook nog even dan.


En tijd voor de dagelijkse oefeningen!


Zo, gelukt!


Etenstijd! Vanavond lekker een soepje met broodjes.


En de zon gaat echt zo mooi onder. Dit is echt genieten aan het platteland.

Zondag 8 maart


Goedemorgen Minoes. Wil je weer naar binnen?


Ik besluit weer een lekker stukje te gaan hardlopen. Wat een mooi dag vandaag!


En ik ga opnieuw de 8 km route bij langs. Toch wel een lekker stukje zo. Helemaal met dit heerlijke weer.


Onderweg vind ik deze 3 onderzetters/bordjes in de klei en ze zijn nog intact. Kon het niet laten en moest ze meenemen. Na wat googlen kom ik er achter dat het eigenlijk een set van 6 drankgebroeders hoort te zijn.


En de rest van de dag ben ik bezig met Rayman op de xbox. Deze was deze maand gratis via Xbox Live en ik vind hem geweldig!


En zondag = Boer Zoekt Vrouw tijd!


En tot slot hebben alle katten hun plekjes in de keuken weer gevonden. Poekie weer mooi bovenop de kast zodat ze alles in de gaten kan houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten