woensdag 4 maart 2015

8 km hardlopen - 28 februari & 1 maart

Zaterdag 28 februari


Goede..middag. Tijd voor hardlopen. Eigenlijk had ik geen zin, maar het zonnetje heeft me overgehaald.


Onderweg maakte ik nog wat mooie Instagram kiekjes.




Uiteindelijk ging het zo lekker dat ik besloot een groter rondje te lopen. Het werd uiteindelijk 8 km!


En thuis zijn de katten lui als vanouds.


En nu is het tijd om een filmpje te kijken.
'Hector and the search for happiness'. Erg leuke film!

Zondag 1 maart


Goede..middag opnieuw. Ik maakte voor de lunch weer deze heerlijke kaneelbroodjes van Lekker & Simpel.


En de rest van de middag was ik voornamelijk aan het gamen. Farcry 4.


En dit verbaasde mij, want meestal proberen ze elkaar af te maken.


Aw, lekker op de warme verwarming.


En tijd voor Boer Zoekt Vrouw. De keuzemomenten. Ik ben het niet helemaal met alle keuzes eens, maar het was weer een leuke aflevering!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten