maandag 16 maart 2015

10 km! - Zaterdag 14 en Zondag 15 maart

Zaterdag 14 maart


Goedemorgen! Ik begin de dag met een lekker bakje yoghurt met meloen en rozijnen.


Dikkie is nog niet helemaal klaar met slapen.


Oh kijk nou! Het eerste lammetje dat ik dit jaar zie. Net geboren voor het huis. Helaas heeft een tweede lammetje het niet gered. Die lag zonder beweging vlakbij. 


En 's avonds is het tijd om weer eens verder te gaan met de Star Wars films. Dit keer Episode 3.


En ondertussen ligt Poekie lekker bij mij op schoot.

Zondag 15 maart


Goedemorgen! Op Comedy Central zijn deze ochtend een paar afleveringen van The Graham Norton Show. Perfect voor tijdens het ontbijt.


En ondanks dat ik niet zoveel zin heb ga ik de deur uit om te gaan hardlopen. 


Het idee was om gewoon mijn rondje van 5 km te doen, maar onderweg besloot ik weer voor het grotere rondje te gaan van 7,5 km. Toen ik bijna thuis was maakte ik er toch nog wat meer van en werd het uiteindelijk 10km in 1 uur en 6 minuten. Zo ver ben ik nog nooit gegaan!


En daarna is het nog tijd voor de oefeningen van de March Madness challenge. Ik besluit niet alle oefeningen te doen, want cardio en beenspieren heb ik genoeg getraind vandaag. Dikkie kijkt me ondertussen aan met een blik van: 'Rare mensen'.


En 's avonds is het weer tijd voor Boer Zoekt Vrouw. De uitjes alweer. Heerlijk om naar te kijken en te zien hoe de relaties tussen de boeren en de vrouwen die ze kozen veranderd is. Vooral Bertie is heel anders.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten