zondag 6 juli 2014

Knutselen en videobanden - Vrijdag 4 juli


Goedemorgen! Ik begin vandaag met een rondje hardlopen op mijn nieuwe schoenen en wauw ze zijn het geld echt waard. 


Na het hardlopen heb ik het wel verdiend om lekker te hangen in de hangmat met een boek. Lang geleden dat ik echt lezen leuk vond, maar het begint weer te komen.


Heerlijk weertje. 


Minoes geniet ook van het weer en puft even uit op de tegels.


Hallo!


's Middags ga ik even sleutelen aan mijn laptop om het stof eruit te halen zodat hij niet meer zo gauw oververhit raakt. Missie geslaagd dankzij tutorials op internet.


Als toetje hebben we vandaag een heerlijk bakje ijs. Mmm.


En voor het voetbal kijken, bedenken we ons dat we nog een hoop videobanden hebben liggen en deze tv die nog kan afspelen, dus we bekijken er een paar.
Deze is van de schoolmusical.


Haha, op een 'opnameband' staat nog de finale van de eerste Idols. 


En daar ben ik, op schoolreisje aan het klungelen met een touwladder.


En na de videobanden kijken we nog de wedstrijd Brazilië - Colombia.

Welterusten en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten