donderdag 3 juli 2014

Hardloopschoenen en vakantie - Dinsdag 1 juli

\
Goedemorgen! Ik begin vandaag met een lekker stukje hardlopen.


Done! En ook alweer aan een nieuwe week begonnen met Evy.


Nog wat over van gisteravond, dus een lekkere lunch klaarmaken.


Met een nog lekkerdere salade.


's Middags ga ik de stad even in om hardloopschoenen te kopen. Bij de C&A twijfel ik over dit broekje en neem hem niet mee.


Wel kocht ik goede hardloopschoenen. 

Een rib uit mijn lijf, maar erg blij mee! Hopelijk bevallen ze na een paar keer proberen. Kreeg er zelfs nog een paar gratis hardloopsokken bij.


Bij de C&A was ik het al wel gauw eens over dit leuke shirt van Sesamstraat.


's Avonds eet ik gezellig bij Jelle en verrassend genoeg eten we..... wraps!


En daarna gaan we door naar Jasper om de vakantie te plannen. Woo! Zin in!


Ik bracht zelfgebakken koekjes mee, maar ja.. die waren gauw op.


Thuis kijk ik nog even naar ned 1 en dan is het tijd voor bed.

Welterusten en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten