zaterdag 12 juli 2014

Diplomering! - Donderdag 10 juli


Het moment is daar, mijn diplomering! We lopen vanaf de parkeerplaats bij Martiniplaza.


Waar al een hoop studenten met ouders staan te wachten.


Binnen moet ik me even melden en krijg ik de planning van de avond.


In de grote zaal moeten we apart van de ouders naar binnen zodat we een grote binnenkomst krijgen. Vanaf het podium maak ik een plogfoto, want ploggen moet overal! (gemaakt door Jelle)


En dit was ons uitzicht. Wat een mensen!


In een kleinere zaal wordt aandacht besteed aan de afstudeerders/groepjes apart. (gemaakt door Jelle)


En het moment van tekenen. Erg belangrijk! (gemaakt door Jelle)


Jaaaaaaa! Daar is hij dan. Mijn diploma Bachelor of Communication.


Mams wou het hoedje (geen idee hoe het heet) ook even op.


Het plan was om te koken, maar het liep allemaal zo uit en het was al laat dat de snackbar de enige optie werd.


En 's avonds gaan Jelle en ik naar Jasper om de vakantie naar Luxemburg te plannen.

Om 10 uur ben ik helemaal kapot van de dag en ga ik weer naar huis.

Welterusten en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten