zaterdag 12 juli 2014

Chaos en koeien - Woensdag 9 juli


Goedemorgen! Met Jasper afgesproken om te gaan lunchen. Helaas is het chaos bij het parkeren, dus zijn we iets later. Oeps.


Maar uiteindelijk zijn we er. Mmm.


Ik krijg een berichtje van een (oud) klasgenootje waarmee ik samen een filmopdracht doe of ik de camera op wil halen van school en omdat we met de auto zijn, kan dat zeker.


Dit is dan weer jammer.


Thuis nog even weer hardlopen. Gaat weer enorm lekker sinds ik nieuwe schoenen heb.


Hallo!


Dikkie ligt inmiddels knock-out onder mijn bureau. Zal wel lekker koel zijn.


En we kijken voetbal. Helaas de laatste 'echte' wedstrijd voor Nederland.


En ondertussen houdt Poekie de boel buiten in de gaten.

Welterusten en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten