maandag 4 mei 2015

Koningsnacht - 25 & 26 april

Zaterdag 25 april  


Goedemorgen lammetjes!


Nog een betere foto van mijn nieuwe schoenen. Ik ben er echt heel blij mee. Achteraf bleek dat mijn oude schoenen helemaal niet geschikt waren voor mij. Handig.


Hallo Minoes.


Ik kijk nog wat vlogs van de afgelopen week. Onder andere die van Shaytards.


En ik speel nog even wat Rayman Legends.


Aw kijk nou. Ze liggen naast elkaar.


Oh nee toch niet meer.


Avondeten tijd!


Haha, gekke Dikkie.

Zondag 26 april



Goedemorgen! We zijn onderweg naar verjaardagsvisite. Het weer zit alleen niet helemaal mee.


Ze hebben een uil in de boom. Prachtig! Nooit echt zo een gezien.


's Middags weer thuis en weer verder met Alien.


Etenstijd!


's Avonds gaan Jelle en ik weer naar Groningen.


Ready om even de stad in te gaan. Helaas niet mijn kroontje.


Nog even een drankje doen.


En we zijn op de Vismarkt. Leuke muziek!

Welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten