maandag 4 mei 2015

Alien & Smeris - Zaterdag 18 en Zondag 19 april

Zaterdag 18 april


Goedemorgen Dikkie. Wat ben je toch ook schattig!


Poekie heeft ook al een mooi plekje gevonden bij Jelle.


Ik help deze ochtend mams met het verven van haar haar. Altijd spannend!


En maakte deze foto van Dikkie, omdat hij me deed denken aan...


De kat op mijn t-shirt.


Ik deed mijn oefeningen van gisteren, want gisteren had ik er geen zin in en vandaag was een rustdag.


Lunchtijd! Don't worry, het broodje was twee keer zo lang toen ik begon met eten.


En tijd voor Alien: Isolation. Zo'n vet spel dat zich afspeelt in de jaren 80 en een heel vet creepy-gehalte heeft.


En uiteraard met koptelefoon voor het volledige effect.


Time flies when you're having fun, dus nu alweer etenstijd!


's Avonds kijk ik met Jelle naar Taken 3.


En als ik Minoes naar beneden breng zie ik dat de andere katten hun plekje alweer gevonden hebben.

Welterusten!

Zondag 19 april


Goedemorgen! Ik sta op deze Zondagochtend om 10:00 in de hardloopschoenen. Heerlijk gevoel! (Ja dit is op tijd voor de zondagochtend)


Jammer dat het niet heel zonnig is, maar goed.


Toch weer een mooi eindje gelopen.


En de oefeningen van vandaag moeten er ook nog bij.


Via de site van Nike+ zie ik mijn progress vanaf het moment dat ik ermee begon in april vorig jaar. Heel gaaf om alle gegevens te kunnen bekijken en vergelijken. Zo loop ik het vaakst op zondag en heb ik inmiddels 120 runs gedaan.


's Middags speel ik eigenlijk alleen maar Alien: Isolation, omdat het echt een tof spel is.


Mmmmmmmmmmmmm, gebakje <3


Poekie is by far de minst intelligente kat die we hebben. Ze wordt altijd gek van weerspiegeling.


En ja...


Zo, zondagavond en Jelle en ik gaan weer op naar Groningen.


Ik geniet altijd zo van het licht wanneer de zon ondergaat. Alles lijkt mooier.


Ik ben precies op tijd thuis voor Smeris. Leuke serie met uiteraard leuke acteurs :)


En daarna kijk ik de aflevering van Obese die tegelijkertijd met Smeris op tv was. Toch gaaf dat ik het, terwijl de laatste minuten nog bezig zijn op tv, het alweer terug kan kijken.

En toen was het tijd voor slapen, dus welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten