maandag 26 januari 2015

Surprise!! - 24 & 25 januari

Zaterdag 24 januari


Surprise! I'm back!
Je weet wat ze zeggen: Begin de dag met een lach....


En wat is het prachtig mooi buiten. Wat kan ik van dit uitzicht genieten!


Vanmorgen maar even zo'n pot van Dapeppa proberen. Dat is een pot gevuld met alle droge ingredienten voor heerlijke koekjes. Je hoeft zelf alleen een ei en roomboter toe te voegen. 


Dit is: 'Koekje bij de koffie'. Ben benieuwd.


Minoes is stiekem ook heel benieuwd.


Meest irritante klusje bij bakken. Bakpapier knippen. ARGGH!


Geen mixer ofzo nodig, gewoon lekker met de handjes.


Dat ziet er goed uit. Ik kan ook een mega koekje maken.....


Nee, het worden toch maar kleine koekjes.


Spannend!


Mmmmm, dat ziet er lekker uit! Ik zeg; Geslaagd!


Op mijn laptop kijk ik vervolgens nog naar de nieuwe vlog van Vloggloss, Blijft een gewoonte.


Theetijd! Heerlijk relaxt weekend zo.


Nog een beetje gamen enzo.


Ik keek ondertussen naar de Golden Globes en toen was de dag alweer om. 

Zondag 25 januari


En de dag begint weer met een vlog. Van Shaytards dit keer. Altijd genieten.


En omdat ik niet heel op tijd uit bed was is het alweer lunchtijd! Ik ga voor een wrap met roerei.


En na het eten heeft Dikkie zijn gestoorde momentje van de dag.


Jup, helemaal gestoord.


En de rest van de dag is eigenlijk, eh, sociaal doen?...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten