donderdag 29 januari 2015

Channing Tatum avond - Woensdag 28 januari


Goedemorgen! 


Ik begin vandaag weer met het kijken van de nieuwste Vloggloss vlog. Dit is echt iets waar ik van kan genieten in de ochtend. Lekker een paar nieuwe vlogs kijken.


En daarna ga ik weer lekker hardlopen. Benieuwd hoe het vandaag gaat.


Niet aan een stuk door gelopen, maar wel een mooi eindje gedaan.


Thuis werk ik nog even mijn to do lijstje af met onder andere de plog van dinsdag uploaden en een afspraak maken met de CIW studieadviseur. Ook niet echt zin om verder ergens heen te gaan, vanwege het weer.


En daarna kijk ik nog een paar American Idol afleveringen terwijl ik aan het koken ben. Blijf me verbazen soms over de hoeveelheid mensen met een prachtige stem.


Tadaa, en dit heb ik gemaakt. Kipsalon van de site van Lekker & Simpel. Was lekker, maar niet het lekkerste ooit. 


's avonds ben ik wat aan het zappen en komt The Vow voorbij op Net 5. Channing Tatum avond blijkbaar. Ach prima.

Welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten