zaterdag 27 september 2014

Wat er vooraf ging... - 22-26 september



Kennen jullie me nog? Ja, ik ben even weg geweest en probeer er nu weer in te komen.
Maandag ging ik weer naar Groningen. Met de trein dit keer. Gelukkig was hij op tijd.


Dinsdag ging ik na het werk en gezellig met Maiken gegeten te hebben met haar naar een lezing over dromen. Zo'n interessant onderwerp. Zoveel dingen die te ontdekken zijn over dromen. Douwe Draaisma wist er een hoop over te vertellen. Ooit gehoord over lucide dromen? Dromen waarin je weet dat je droomt. 


Woensdag ging ik na het hardlopen 's morgens even met Mara de stad in. We gingen bij de Leger des Heils winkel kijken en ik kocht een nieuwe lens die ik al maanden wilde. 


Die avond at ik gezellig bij Jasper en Marianne en kreeg ik een heerlijk bord met pasta.

\\

Ik demonstreerde nog een leuk hebbedingetje dat ik bij de HEMA kocht. Een fisheye lens voor de telefoon. En dat toetje was overigens ook erg lekker.


Vrijdag ging ik opnieuw hardlopen 's morgens.


Ik keek naar vlogs.


At een heerlijke lunch en werkte de hele middag. 

Welterusten en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten