woensdag 13 augustus 2014

Foto opdracht en vogelpoep - Maandag 11 augustus


Goedemorgen! Onderweg naar Groningen voor het Methods in Dialectology congres waar ik foto's voor ga maken.


Spannend!


En als ik weer naar huis wil zie ik dat iemand een cadeautje heeft achtergelaten. Bedankt....


Tijdens deze heerlijke lunch kijk ik de nieuwste vlog van Beautygloss.


Ik zoek nog wat sieraden uit. (houden/weggeven etc)


En dan is het alweer tijd om te koken.


Ik zocht ook nog wat kleding uit die mij inmiddels niet meer past.


En ging na de tweede keer foto's maken weer naar het station, terwijl het flink begon te regenen.


Thuis had Dikkie zich in een te kleine doos gepropt.


Maar ging daar vervolgens wel gewoon slapen.

Welterusten en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten